4 stycznia 2013

Przywitanie i wyjaśnienie .

Witam was wszystkich :)
Mam na imię Marina , i od dnia dzisiejszego czyli 4 stycznia 2013 r. będę pisała recenzję zwycięskich blogów , które brały udział w konkursach taki jak Blog miesiąca , czy inne (jeśli oczywiście takie będą organizowane) .
Sama również prowadzę bloga , oraz jestem wierną czytelniczką swoich ulubieńców , dlatego mniej więcej wiem czego chciałabym oczekiwać od danego opowiadania .
Zapewne każda/ każdy z was zastanawia się co będzie brane pod uwagę przy ocenie Bloga . Otóż sprawa prezentuję się dosyć jasno, gdyż oceniam :
-Fabułę oraz spójność tekstu .
-Opis głównych bohaterów (jeśli takowego nie posiadacie nic się nie stanie , jeśli zaś podejmujecie się już napisania takowego opisu , chciałabym , żeby było to zrobione w miarę przyzwoicie ) .
-Wygląd oraz błędy ortograficzne i interpunkcyjne .
-Szybkość rozwoju akcji ( patrz. czy jest ona prawidłowa czy też za szybka bądź za wolna ) .
Na końcu zamieszczona zostanie Moja ocena blog ( czy jest godny polecenia czy też nie ) .
Pragnę prosić wszystkich czytelników , oraz autorów opowiadań , których recenzję będę pisać o wyrozumiałość i spokojne przyjmowanie do siebie słów krytyki jak i pochwały .
Mam nadzieję , że pisanie dla was recenzji będzie dla mnie jak i dla was wielką przyjemnością .
Pisała : Marina z http://opowiadanie-o-onedirection-lovstory.blogspot.com/  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz